Friday 20 September 2013

MEMPERKENALKAN MINUMAN BIJIRIN OAT YANG LAZAT LAGI BERKHASIAT DARI MASTER CHEF


    ADAKAH ANDA BERSARAPAN PADA WAKTU PAGI? 


    Sarapan adalah perkara penting dalam kehidupan seharian atau kita tidak akan mulakan aktiviti rutin tanpanya.    Tetapi kerana gaya hidup yang sibuk, pemakanan yang penting ini kadagkala tidak diambil perhatian  akibat mengejar masa dengan aktiviti pembelajaran atau karier masing-masing.


       Dari Masterchef, kami percaya dengan produk nutrisi dan kesihatan amat sesuai untuk setiap individu untuk menjalani hari-hari anda.

      

   OLEH ITU, MULAKAN HARI-HARI ANDA DENGAN MINUMAN BIJIRIN OAT YANG LAZAT, BERKHASIAT DAN MENGENYANGKAN DARI MASTER CHEF.


  •  PRODUK YANG TIADA DIJUAL DI MANA-MANA KEDAI DAN PASARAYA DI MALAYSIA.
  • TAK PERCAYA? CUBALA DULU. BELUM CUBA BELUM TAU.
  • IA MUDAH, RINGKAS DAN ASLI. 
  • SESUAI DIJADIKAN HIDANGAN SARAPAN PAGI DAN BILA-BILA MASA SAHAJA KETIKA PERUT KOSONG. Read more at http://farmersriver.com/


    OAT NATURAL ( 3 IN 1)   PROMOTION OFFER  
 
                                          RM 11.90 
                          1 BAG- RM 12.50      ( 31g X 15 PCS)                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                      

                               1 PCS -RM 1.00    (31g)



1            

                                      1 PCS - RM 1.00 (31g/pcs)











    
                                                                                               










                                                   1 BAG - RM 11.90 (31g X 15 PCS)      




OAT 3 IN 1

                                                  KHASIAT OAT

  1.  Tahukah anda bahawa untuk menjaga kesihatan jantung, anda hanya perlu memakan sekurang-  kurangnya 70g oat setiap hari?
  2.  Oat sudah bertahun lamanya terkenal kerana khasiat kebaikannya kepada kesihatan kita secara keseluruhan, terutama kepada kesihatan jantung.
  3.  Oat mengandungi serat larut yang secara aktif menyerap dan membantu menghapuskan kolesterol berlebihan yang boleh menyumbat arteri anda.
  4. Ia juga mengandungi banyak flavonoid yang merupakan antioksidan yang amat berkesan untuk membantu mencegah penyakit jantung.
  5.  Penyelidikan telah menunjukkkan bahawa pengambilan oat secara tetap benar-benar berkesan untuk menurun dan memperbaiki tahap kolesterol.
  6. Serat merangsangkan pengeluaran air liur, yang memudahkan anda mengunyah dan menelan. Apabila berada dalam perut, ia membantu mencairkan kandungannya, menjadikannya lebih mudah untuk dihadam.
  7. Serat dalam usus kecil membantu memperlahankan kadar penghadaman nutrien dalam makanan. Ini memastikan semua nutrien dalam makanan digunakan oleh badan.
  8.  Serat juga membantu mencegah banyak masalah ketidakselesaan yang dialami oleh orang muda atau tua seperti sembelit dan buasir.
  9. Oat mengandungi lebih banyak kalsium, protein, magnesium, zat besi, zink, kuprum,mangan, tiamin dan vitamin E berbanding makanan bijirin lain seperti gandum dan rai.
  10. Seperti buah-buahan dan sayur-sayuran, oat mengandungi fitokimia yang merupakan bahan kimia semulajadi dalam tumbuh-tumbuhan yang membantu menentang penyakit.
  11. Usaha menjaga kesihatan jantung patut dimulakan dari kecil. Ibu bapa patut menyemaikan tabiat memakan oat dalam kalangan anak-anak mereka dengan menggalakkan sarapan emping oat dan menambah oat ke dalam masakan.
  12. Boleh dijadikan menu untuk sarapan pagi dan bila-bila masa sahaja ketika lapar.                                                                                                                                                                                                                                             UNTUK SEBARANG PERTANYAAN @ TEMPAHAN, SILA SMS NAMA DAN KUANTITI DI TALIAN 013-4262124 / 01139152341 (HARITH ISKANDAR) @LAYARI PAGE ON FACEBOOK : TJMbizz kki    @  KUNJUNGI KKI-B2-4 UNTUK DAPATKAN DALAM BENTUK PAKET.( PAKET : MALAM SAHAJA).                   

   Like on facebook: TJMbizz kki

                               


              KEMUDAHAN KILANG YANG TERLETAK DI KEDAH HALAL PARK, BERHAMPIRAN DENGAN               HAB INDUSTRI DI BANDAR MEMBANGUN SUNGAI PETANI, KEDAH.
   










No comments:

Post a Comment